Tuesday, December 13, 2011

What Should We Do

Salam.. Morning all.. Found some vids from Facebook yesterday showing a chaos scene at Gaza city.. U'll be the judge..


18 comments:

My Life's Journey said...

Sedih la kmk tangga video tok ..apatah lagi orang2 yang mengalaminya .

Persoalannya ..perlukah mereka buat mcm ni? tak da perikemanusiaan langsung .. mcm nyawa tak berharga jak .. hrmm c boleh ka biarkan orang2 dlm dunia tok hidup aman ..hrmm emo dah kmk huhu ..sedih ..

Harap suatu hari nanti cda perkara mcm tok berlaku lagi ..amin

Bui Junaidi said...

x sampai hati nk nangga..mesti kejam nk..huhu

Jue said...

aku nanga kmudian jak..ada bos di ofis tp based on komen dr Umie ya cam truk jak wuwu

hrp2 sikda la brulang..pa nak jd ngan mensia nek tok koh..sigh sigh sigh~

Hanie_Dew said...

tu la bila manusia lebih tak berakal dan lebih takde hati perut dari binatang. nyawa bagi dorang macam takde nilai. cube kejadian tu terbalikkan kepada dorang balik. pe rasanya.

Ms Tikot said...

Shukur kepada Allah yg Maha Esa. Kerana negara kita aman & damai.

c'axoera said...

waaaahhhh spiping london lak ni hehehehe :p

soooooour said...

realiti yg disembunyikan...

zareliqa afiqa said...

Kejam! Kejam! bersyukur sangat kat Mesia tak mcm ni.=.=

ciK LyndaWawa said...

kejam eh..nasib negara kita x camya...

Cho Cho (bukan nama sebenar) said...

xberani mok tgok..takut xnyaman nyawa kelak..huhu

Yumida said...

nangga pic ajak jak tersentuh ati..lom gik klik video ya...hmmmm....

sha my heart said...

xdpt tengok..

Hanie_Dew said...

Ko ckp jue cam korea.halamak tido tesengih la dia

Gen2Merah said...

kesian nasib rakyat d sana... bergelut dengan penindasan... sama2 la kita berdoa utk kesejahteraan mereka..

eVa said...

sedih eyhh.. hmmmmm

Khairul Antasha said...

isk...syukur tempat kita x kedak ya..

Chenal said...

Mun Malaysia cam yo..x ado gik kito nak mikir berkelaie pasal parti agikk!

Redbloodsnow said...

tedah cdak dlm video ya. x pat mek bygkan mun kat kuching gya :( mintak di jauhkan la....aminnn