Monday, October 31, 2011

Ibu Negara

Salam.. Morning to all.. Sapa baca blog tok selepas waktu pagi pandey2 lah takrang nukar time zone ok..?! haha.. Nway, just nak kongsi video pasal nemiak kecik yang hafal nama ibu negara di negara Arab sinun.. Last abis ditanyak pasal ibu negara Israel.. Dan takrang mok tauk apa jawapannya sila tonton video tok.. :D




22 comments:

Yumida said...

xpat tangga..huhuhu...

Cho Cho said...

hehe..comel kali jak..sambil makan gik ya...tedah oo nembiak pun xsuka ngan nak aher yaa..huhu malas mok nyebut..

Hanie_Dew said...

ohh..comel gilak budak ni.kacik kecik lagi dah hensem. bagusla say no to israel.

Hanie_Dew said...

appraisal tu mcam penilaian sepanjang tahun utk kira berapa markah nak bagi bonus ngan increament bape byk.

AmirFX said...

kepada Chocho,
Haha.. Kiut oo.. Last abis ya lah paling best.. Tauk juaknya..

kepada HanieDewTheDew,
Haha... Say NO! Aaa.. Increment tu yang paling sedap nak didengar.. haha.. Gud luck Hanie.. Semoga rezki bertambah2...

Umie Artoqiemie said...

aieheh.. pande kali jak. kalah kmk haha.

Bella Bell said...

arghhhh... internet sgt laju! yeee.. selaju siput berlari...


tak dapat tengok.. wuuuuwuuwuuu T.Tv

AmirFX said...

kepada Umie,
HAha.. Ktk kreatip... haha..

kepada BellaBell,
Haha.. Kena pakai internet selain dari siput.. haha..

Saiazuan said...

lol! israel~

Eera Shera said...

dah nah tgk dah..

pandai budak ni kan ;)

uSu iJamm said...

Israel ya nang sik wujud, negara khayalan jak. Sapa2 yang iktiraf israel ya sebuah negara, bererti nya menghina baitulmaqdis, tempat suci ketiga kita.

AmirFX said...

kepada Saiazuan,
Budak kecik pun dah tahu...

kepada EeraShera,
Yeppp.. Comel jer budak kecik tu describe pasal Israel..

kepada Ijam,
Haha.. Mudahan sidaknya sik ngambik gik tanah d Palestin ya...

eVa said...

yobihh cute da jak miak ya eyhhh.. afal semua.. miak ya dah tauk sapa israel.. kecik2 dah da semangat..

onie said...

Pandai gila jak :)

Bui Junaidi said...

nang ceredit..bgslah nya kecik2 dh faham politik...

Yumida said...

ceredit....

axuerha said...

ceredit mbiak tk, comel gik..anak sapalaaaa...

AmirFX said...

kepada Eva,
Kiut kedak kmk ooo.. haha... Parents yang bijak ajarnya...

kepada Onie,
Aaa.. Bijak ooo.. Ceredit jak mulutnya..

kepada Bui,
Haha.. Ttg Israel ya nang patut dipadah awal..

kepada Yumida,
:D

kepada Axuerha,
Haha.. Anak Menem...

saytunt yang fabulous said...

nang cute n bijak miak tok lok

AmirFX said...

kepada SaytuntFabulous,
Siap betul gik semua sebutan nama ibu negara ya...

ciK LyndaWawa said...

ceredit eh,,,,=]

AmirFX said...

kepada CikWawaGuana,
Ceredit oooo... haha..