Tuesday, May 24, 2011

Minggu 7

Salam.. Pa kabar takrang tek?! Semoga sehat2 hendaknya.. Ritok dah masuk minggu ke tujuh usia cabik yang aku tanam baru2 tok.. Sapa yang ada ekot perkembangan entry pasal cabik yang aku tanam aku ucap terima kaseh la sebab banyak berik sokongan dan dorongan.. Walaupun dalam bentuk komen.. I'll appreciate it..

Minggu tok tek banyak daun dah mula keluar pada dahan cabik ya dan aku dah start mula buang daun yang lamak ya.. Bukan apa, mun sik dbuang kelak nutrien dari baja akan smpei ke daun jak.. Aku mok dahannya membesar sebagai johan.. haha.. Masa tok bacaan EC meter untuk kepekatan baja ya aku maseh maintain dalam 2.0Us.. Mungkin dalam 3 minggu gik aku akan berik lebih gik kepekatan baja ya untuk suruhnya berbuah dengan lebat.. 

Ritok bok dapat berita juak pasal Nenek Udak ku dah meninggal dunia.. Feel sad.. Semoga rohnya ditempatkan dengan orang2 yang beriman.. Amin.. That's all for now.. Muahmuahmuahhss.. Sayang awak semua.. Salam.

9 comments:

saytunt yang fabulous said...

mun dah ada hasil mintak cabik ikit....hehehehehehe

takziah....al-fatiha untuk nenek udak dirik dan moganya ditempatkan bersama-sama org yg beriman....amin

blog-tips-kurus said...

Semoga rohnya dicucuri rahmat..

*kamik di Kuching ni. kitak=kamu ye?

AmirFX said...

kepada Saytunt,
Haha... Datang lah ke kebun kelak...

kepada Tips-kurus,
Aaa.. Betul lah tu.. Awak skrg nie kat kching ker?

saytunt yang fabulous said...

mun dah berbuah padah ah...lak datang....hahhahahhaha....sik malu

Abd Razak said...

Assalamualaikum Mir..

Dapat gik sigek tip dari kitak, daun lamak mesti dibuang.

Untuk nenek udak kitak, moga Allah ampunkan semua dosanya..amin

Khairul Antasha said...

takziah utk ktk n family...

semoga cabik cepat besar..membesar bagai johan..yeahhhh... :)

fLo said...

takziah amir...

bh xlmk gk ada buah la cabik ktk..hehehe...yeay!

Hanie_Dew said...

takziah..al-fatihah nenek..

cabik tu cili ka..best jugak tanam sendiri..kalau nampak pokok tu berbuah mesti eksaited..

AmirFX said...

kepada Saytunt,
Haha.. Boleh..

kepada Abd. Razak,
Salam.. Haha.. Kelak kmk polah kursus jak...

kepada KA,
Haha... Johan dan juara... haaahaa...

kepada Flo,
Yeayyy! haha..

kepada Hani Diew,
Haha.. Yepp.. Cabik itu cili.. Tak lama lagi nak berbuah...