Thursday, June 16, 2011

Bulu Tangkis

Salam.. Kepak ehhs.. Bok lepas men bedmenten.. Hilang 10000 kalori dalam badan..*mun jak* hahaa.. Nang best men ritok.. Lamak dah sik main.. Raket pun yang terbaik juak dipakei tek.. Time nak smash nang kedak IP man lah.. haha.. Sebenarnya ritok tek nak post pasal kejadian malam tadik.. P oleh kerna busy bee jadi postpone..

Bukan apa, malam tadik ada kejadian karan pandei sekda cgek lorong.. Bergelap lah malam ya.. Panasnya boh cita lah.. Dalam kol 10 cemya bok ada karan gik.. Tapi selang beberapa jam lepas ya dalam kol 2 pagi karan sekda gik.. Terpaksalah tdo ngn nyamuk.. Nasib bait ada selimut nipis.. Harap2 ritok sekda gik kejadian kedak ya..

Pasal bulu tangkis ya aku bok tauk yang ada kedei jual cgek2 bulu tangkis ya.. Ada juak harapan k men petang2.. Sik perlu lah beli nak cgek tabung besar ya sekali.. Sapa mok join men bedmenten kelak boleh atur match.. Sama2 blogger.. Boleh menyihatkan badan.. haha.. Oklah.. Yajak dolok entry kali tok.. Muahmuahmuahhsss.. Sayang awak semua... Salam...




Lepas main kita minum dulu.. haha...




Mun lah besar tok bulu tangkis. 




Membaca buku menggunakan lilin tidak baik untuk mata anda.



14 comments:

Abd Razak said...

Salam mir...

pa kabar tek? bait owh...mun bedmenten susah nak 10000, maximum boleh pergi dalam 700 jak. mek penah baca boat rowing boleh sampey 800-900 camya..pastok bolehlah cuba lomba perahu :)

Chenal said...

x lamak gik cdak nk blombak perauk...gago dh cdak bkayuh d sungei swk yo!

Hajib said...

boleh la tok celen bedminten walaupun aku sik pande main... hehehe...

fLo said...

mok join main eh...cne tek..hehehe..

lmk dh xmain badminton...opis mek da plh tiap jemat p mls mek ekot..org tua jak..hehehehe

Redbloodsnow said...

Ya mun ktk kenak bulu tangkis ya...kompom arwaryarham jd nya..hehehe :D

khairunnisa ♥ said...

salam, last men badminton thn 2009..
otedah black-out ==" practise jak,
kelak lawan. haha.

wa khairul onggon said...

Ada juak jual sigek2 hoh.. Mun ada kan best.. AKu reya terit meli raset ngan bulu manok setabong.. Kakya xda masa mok main hehehe..

Hans said...

lama xmain badminton
dulu masa sekolah memang rajin main

Review Filem Green Lantern

she_mah said...

lamak dah x main badminton tapi nang kmk jarang main pun..ehehe. masa praktikal riya mala dengar cdak ofis cta pasal badminton xabis2..kepak telinga dengar.

Hanie_Dew said...

suka men badminton tapi selalu jak jadi tukang pungut bulu tangkis. huh..bosan..bukan tak pandai main..kene buli. asyik smask kat kite jew..huh..

Norris said...

aku masuk team...ku lama sik main eh..sikda geng agik dah

AmirFX said...

kepada Abd Razak,
Salam... Lombak perauk? Adohh.. Usia dah meningkat tok terbatas kit nak masuk lombak perauk.. Mun berkayak ok gik asanya..

kepada Chenal,
Sik lamak gik lah ya... Dirik ada join ka sidak lombak perauk?

kepada Hajib,
Tok mudah2 nak terer walaupun madah sik pandei main.. haha..

kepada Flo,
Ajuhh.. Ktk seh d Kuching ka time tok?

kepada PuteriSaljuMerah,
Haha.. Kompom ooo.. Carik sapa gik sanggup nak merik smash pakei bulu tangkis ya... haha...

kepada Khairunnisa,
Salam.. Aaa.. Kita dah tak main badminton tahun 1997 lagi dah.. Sekarang baru start balik...

kepada Onggon,
Ko datang kch kelak padah jak.. Boleh atur ari kita main ngn dak blogger.. K rindok2 jak..

kepada Hans,
Haha.. Dulu aku pun men gak.. Ntah naper sekarang nie bergiat balik..

kepada She Mah,
Haha.. Rindok aih men bedmenten.. Kitak oleh kepak badan n buang kalori yang lebih jak...

kepada Hanie Dew,
Ishhh.. Kesian.. Nanti men bedmenten dengan kita takder smash2.. *winks2*

kepada Norris,
Aaa.. Boleh juak.. Ada masa kelak atur gik..

ciK LyndaWawa igUana said...

hehe..lwn bedmenten ngn kmk juh..huhu

AmirFX said...

kepada Cik Wawa,
Wahhhh... Juh.. Awal kmk madah kmk sik terer main..