Monday, July 27, 2009

Kenak Gelap Gilak?

Salam. Entry ringkas jak mlm tuk. Nak menyiarkan gmbr yg aku ambik d waterfront mlm tek. Enjoy..




Nang penuh lah jeraya mlm tdk. Umas sa nyawa dlm keta.




Tok sebahagian org yg nangga kapal berias.




Antara kapal berias. Sidak Naim pun.






Antara pekerja yang bertungkus-lumus memberi sokongan kiak-kaong.




Kapal berias untuk DBKU. Ada pusak menari-nari atas ya. Pusak su Ijam asanya.





Peronda mula menjalankan tugas mbak balit sidak rajagopal. opsss.. Raja-raja Malaysia.






Sempena nak balit sempat juak snap urg d jeraya.





Ok. Asanya cukuplah setakat ya. Asanya mesti ada juak urg yg akan post pasal tuk dlm blog. Tuk cuma sebahagian jak acara yg sempat aku nak ngekot nangga. Bak kata Katie Munga, "umas kmk koh kotan rami urg"... haha.. ampunn..... Salam semua.

22 comments:

JT said...

ya bna.... kmk pun gk ada gmbr lom apat nk upload tok.. blog punlom tetaip gk.. ehehhe.. anyway.. sometimes its fun to see crowded.. but when too many... ng umas nyawa.. kmk bejual malam ya dah.. adoh.... ~

IsBoY'z ZeA said...

yarabi mun kmk lalu migrain sa palak tok rami glak gia. ehh cdak tok x takut H1N1 kah??? sorilah kmk tok ada 'handbag' bah ya x dpt nak ngikut xtxt gia, lgpun kmk nang x suka nak pegi tpt rami gia koh. but mesti bez kan nangga semua ya life o d bandaraya kch kita tok o. X hal lah KTK & dak RAJAGOPAL dah nangga pake kmk , kira ok lah ya... weng weng weng weng.....' duss duss duss

AmirFX said...

kepada JT,
Ktk ada bejual mlm ya?? Kat cney? Nway, mlm tdk sik sangka juak rami kedak ya smp penuh waterfront. Bah2.. Update gik blog.. haha...

kepada Isboyz,
Yalah benda plg d gelik kmk mlm tdk.. Ngarei jak dak bangsa asing mlm tdk.. Ishh... Bahyo ado jak.. Nway, handbag ktk ya jaga mena2... Betul nak ka ayat kmk ya... haha.. Rajagopal kimsalam ngn ktk.. Nya nanyak kenak ktk sik agaknya mlm tdk.. hahaha...

IsBoY'z ZeA said...

YARABi nang MENAR kah? tok nyuruh kmk rasa terHIBA seketika koh ada juak dak Raja ngenang kmk wlupun nya RajaGopal.. wawawakawawkakakakak hehehehehheheheh hihihihi duss duss duss

dukunlintah plk said...

nanggar kapal berias.. tapi mesti lebih rami urang berias malam tdk nak.. ekekekeke pa di kereco ku tok wahaha

f.i.e.z.a said...

mek xda pegi eh.mek keja.huk huk..xhal ngga pics jd la.x pian juak mek rami gilak camya.hehe[kaber jeles sebenanya].hehe

AmirFX said...

kepada Isboyz,
Haha... Kmk sbnrnya gik blur kenak ktk ada "handbag" yang perlu d jaga mena gilak? mmmm... Adakah handbag emas bergala? mmmmm....

kepada Dukun,
haha... Ya benar bro.. Nang rami miak berias kedak kapal berias juak... Mun nak ambik gmbr sidak angus flash kelak... haha...

kepada Fieza,
Yess... Nang rami mlm ya... Umas juak asa nyawa kmk.. Sikit gik nak terjun sungei juak koatan panas gilak.. P bila balit ya tetiba jak ujan.... Thn baru ada gik.. Ready jak ktk kelak.. Rami2 kita mengamboh d sia...

Rudy said...

hoho..pegi ko owh..at least ada gambar..aku gambar blakang moto orang jak banyak..hauhauhauhauha

AmirFX said...

kepada Rudy,
Haha... Aku pun sikit gik nak putus asa juak.. Nasib kazen aku mlm tek sanggup juak nak jalan kaki...

Titil said...

Eee. Bes jak rupa rami-rami meriah gia. Pi yalah tek, kamek tok nak kuar siang pun susah, dekdek gik nak kuar malam. Nangga gamba pun cukuplah. Ehe.

IsBoY'z ZeA said...

hehhehe,
handbag ya lagik mahal dr handbag yg penuh emas bergala gala koh. X ternilai price utk handbag ya koh heh... :)

AmirFX said...

kepada Scha ATil,
Tedah ktk.. Kmk pun sama juak.. Lelah berpujuk... Nama gik kmk tuk anak bujang yg maseh single... Takut mak kmk mun ada anak dara yang culik kmk mlm tadik.. hahahaa....

kepada Isboyz,
Haha.. Owhhh.. Paham mek.. Lampi kejap mek...

*Lampi = Lambat Pick-Up

IsBoY'z ZeA said...

x hal mek fhm bah, besalah palak ktk g angol org rami mlm td kali nak?!? hhehheheheh

Ms Tikot said...

Yer... rami da jak urg. Kmk x terkabir jln2 di pasar nun.

AmirFX said...

kepada Isboyz,
Haha.. Cem tauk2 jak kmk angol... Dah nelan aek smp 5 litre mlm tdk k ilang angol.. Kakya makan ngn kopok nachos... Mmmm.... Nyaman juak lah...

kepada MsTikots,
Haha.. Yalah... Kmk mlm tdk pun dah umas nyawa... Nasib blt ya ada ujan kejap.. Pat k nyejuk bdn...

Willie said...

duhai...ramai gila

AmirFX said...

kepada Willie,
Nang rami... Berdedat sidak d waterfront.. Sapa mbak nemiak kecik lah kesian... Dah la panas time ya... P enjoy lah sidaknya coz ada urg jual kipas2 kecik n berapi-rapi gik ya...

bunga said...

kamek suka sidak naim pun kapallllllll!! ada klebar..ada munga mungaaaaaa!! coba tak zoom gik tekk..sak nampak lebih jelas munga munga yaaaaaaaaaaaaa.pa pun, kamek suka!! :)

ada kah mek madah kedak yaa.. :|

Ivy Metaga said...

rami nya org, nasib sik ada org bertolak2 sia oh, mun sik, terjatuh dalam sungai hehehhee...

AmirFX said...

kepada Munga KAtie Yang Bunga2,
Yahhh.. Ya boknya... haha.. Nway, kapal paling ceria asa mek DBKU pun kapal sebab ada pusak kiak-kaong dari atas kapal..

kepada Ivy,
Haha.. Mun ada yg tergugok ya nang bahaya juak lah... Kmk mlm tdk asa nak terjun jak.. Sik perlu nak gugok... Kotan panas gilak cuaca.. haha...

eMBuN_mALaM said...

kmk xda pegi ko... mls nk menyelutkan dirik... takut juak... ne lah tauk... ehekzzz... H1N1 kan tgh mganas...

AmirFX said...

kepada Embun,
haha.. Nang jak... Kmk pun sik mok juak ria tek... yerrr... Nway, mlm ya nang grand da vida loca.... Mun sekda penyakit pun sama juak lah... Penyakit lain pun buleh menular juak... Ambik langkah berjega-jega jak lah....