Thursday, May 3, 2012

Sarawakiana Thursday

Salam 1 Bersih.. Pa kabar takrang ritok tek? Aritok adalah entri dalam bahasa Sarawak.. Lamak dah sik naip lam bahasa Sarawak ehhss.. haha.. 

Mula2 mok cerita pasal gambar Wordless Wednesday yang disiarkan pada minggu lepas.. Sapa2 yang belum nangga entri ya boleh klik SITOK dan SITOK.. Untuk yang pertama ya gambar nasik dengan mee hoon ya adalah bekfes untuk pagi rabu minggu lepas.. Sebenarnya gambar ya adalah gambar nasi dagang p aku pun sik pasti juak kenak ada mee hoon lam tapak ya juak.. haha.. 

Gambar selepas nasi dagang adalah gambar Lin Dan merik pose tengah smash.. Dalam tahun tok pertembungan Lin Dan dan Lee Chong Wei mungkin yang terakhir untuk sidak duak... Sidak duak bakal bertemu di Olimpik London kelak.. Ramalan jak la.. Mudahan juak berlaku.. Sak kita tauk sapa yang terer gik.. hihi.. Lepas game ya asanya duak2 akan gantung raket.. Tapi yang pasti Lee Chong Wei dolok la.. Sebab ura2 dah madahnya sikmok nak megang gik raket sebab dah lamak gilak.. Tedahnya.. 

Abis cerita pasal Wordless Wednesday minggu lepas sambung gik ke entri Wordless Wednesday minggu tok tek.. Gambar baby ya nang dicilok dari google. ADa juak yang padah diriknya cute kedak baby ya bila tidor.. Ingin juak nak merati cemne orang ya tidor.. Adakah kiut ataupun terbiut.. haha.. Asal sebenarnya tek mok madah kepak gilak malam ya smp terbabas tido sampei ke tengah hari.. Sempat juak bangun kejap pagi ya untuk buang air kecil kejap lepas ya sambung gik tido... haha.. Malam sebelum ya nang bebenar lah main bedmenten.. Lebih kurang 4 jam terus menerus jak main pada malam ya.. Nak dicelen pun bukan2 juak.. Sorang ya nang terer la.. Badan 2 kali lebih besar dari badan aku.. Tapi kualiti permainan kedak Lin Dan.. 

Serius aku ngan kawanku sorang ya asa terkedu juak bila main dengan orang yang terer cemya.. Maklomlah aku ngn kawan aku ya bukan terer ney pun.. Setakat main untuk suka2 jak.. haha.. Apa2pun game malam ya nang menyeronokkan.. Kelak2 mungkin akan atur gik la.. Sik puas ati juak bila men mala jak kenak seri.. *padah jak sik terer* haha.. Oklah.. CUkup panjang juak asanya entri kali tok.. Sik sabar juak nak nunggu ari Sabtu tok kelak.. Mok g jalan2 ke Lundu makan angin sambil jumpa ngan sidak blogger yang kiut miut.. Kelak akan ada entri pasal ya.. Tungggguuuuuuu.. haha.. Till then now.. Sayang awak semua.. Muahhhsss.. Salam...



11 comments:

Reena Sidek said...

best eh... ktk nak nemu siapa tek...

nazayiena said...

Nang terer org ya spi ktk seri ajak main badminton....
Ramikah sidak blogger nak ditemu ya...

RaMa-RaMa Fareeza said...

hehe nang suka main sementen ktk tok..majulh sukan utk negara hihi

محمد رازيق said...

bro, pekaba? lama aku x berblog ni.. hang ni mesti terer kan men badminton.. nnt ley lah ajarin aku.

[sutera kasih] said...

bila mok dtg sabah??????????

Hanie Dew said...

compile sume entri wordless wednesday. hiihihi..

xpa la celen org terrer la baru boel jadi terrer. kan.

Unknown said...

AMIRRRR..KMK TAG KTK JOIN SEGMEN..SIAP KTK..HAHAHA..

http://idzrarynprelovedproperty.blogspot.com/2012/05/giveaway-1st-anniversary-blog-eyryn.html

Yumida said...

yeah..yeah amir! go go go...

Unknown said...

Hola Mir!

Amboi, nak mkeluar mkn dgn awek ke??hehehe...

Bab Llama tu, ade pernah jual di s/mkt tp yg kering maybe utk makan... errr... tak terbyg mcmana rasanya maybe mcm kambing atau unta...erk!

Anonymous said...

susah nak faham....hahaah...lama x komen sini...

mangsibersamajabatanku said...

cam pengulas sukan ko Amir!~
Ambik semangat Sukan Olimpikk tukk..