Saturday, February 11, 2012

Wedding, wedding, wedding.....

Salam.. Morning to all... Whats up?! haha.. First of all take deep breath in this lovely morning... Go get some breakfast and return to your pc or laptop and get ready to read my post for today.. haha.. 

So, last night I went to my cousins house to have a meeting for his daughter weddings... Feel old again.. I met the groom and was not expected it was the groom.. haha.. Seriously I've confused him as his big brother.. I really don't expect it.. Luckily not I'm the only one have that thoughts.. My parents got the same reaction as me.. haha.. But, we manage to be cool in front of him... *dang!*

After a long conversation about the wedding plans, we had a nice treat from the house.. We got some barbecued chicken and seafoods and other yummy foods.. So, delicious.. Yummmeeehhhh! The last thing after that talk and eats, finally the groom chose me to be his best man.. Thanks man! Really appreciated for choosing me as your best man.. *$$$$* hahaaa.. Till then.. Sorry there is no picture to tell the story.. I give you all this cute video, father and daughter singing Someone Like You by Adele acoustic cover.. Chao.. Salam.


17 comments:

Yumida said...

yummy na juak...bez eh

Masz Sidek said...

hahaha... sal gi nikah org mesti rasa dah tua... geng sama umo byk dah kawin... dirik masih cam ya..... ;P

Eera Shera said...

seronok tgk org kawin haha ;)

blog-tips-kurus said...

kawen.. kawen..

*cute le girl tu! Adele junior.. :-)

teha said...

bile turn kau pulak ? hehe :)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

wow, comel adele versi budak2 :D

hehe wedding.. brapa bnyk tah wedding my kazen i miss sbb bz ngan study.. adeh~ hope when my wedding diorng tak merajuk..

EyqaLuvender said...

amir ble plak nk kawen?hehe

budak tu kiut cgt...geram tgk die nyanyi.

mr_abs said...

urg pdh urg pdh urg pdh. sapa jd bestman ya, nexttt. hahaa

suzie rahman said...

wah rasa lapar plak ni.nk bbq..huhu...br excited nk tgk pic. ehem3..neway nice video :)

♥Ismi Huda♥ said...

musim org nikah.. ktk bila gik mok nikah??? hihi

Nono Fara said...

congratulation sbb dipilih menjadi bestman.. neyda calang2 org boleh jadi bestman. mesti la encem nak? :P

.. anyway, best la video ya. just reshared kat my fb hee.

eVa said...

jadi best man lok eyhhh. tym ya cuci mata nak hahahaha

aie pendek dah rambut anak ya.. suka ngga cdak duak eyh.. anak kecik sorang cute juak

MaryaYusof said...

Hehehee... Amir ur're so secretive :)

Be a best man, ambik berkat ke? hikhikhik :)

Bui Junaidi said...

ORG MADAH SAPA SUKA JD BESTMAN LAMBAT NIKAH..HEHEHE

Jue said...

as big brother? confuse jap bc hehehe
wah jd best man! ley juak usha2 aweks oi

c'axoera ヅ said...

shomel lak budak ppuan tu

Hanie Dew said...

jd best man bole ambik berkat.hahahah..jgn lupa control encem.then next turn will be urs. kekekekekekke