Thursday, August 9, 2012

Sarawakiana Thursday

Salam.. Pa kabar takrang ritok tek? Cemne ngan posa takrang? Ada setengah hari ka ataupun penuh ataupun kedua2nya sekali.. haha.. Posa aku mpun alhamdulillah tamat untuk sehari tok.. Sekda mengalami sengal2 badan ataupun rasa nak berbuka awal.. haha.. Dalam bulan puasa tok nang macam2 dugaan.. Dugaan ngan barang makan la ngan nangga ompuan seksi2 berjalan kat pasar la.. Lom gik hal bila kita berkata2 di bulan puasa tok.. Puasa tok nang banyak ngajar kita erti kesabaran bagiku.. 

Cerita pasal gambar yang aku post dalam entry Wordless Wednesday rimarek pula adalah berkenaan dengan headphone baru yang bok jak aku beli.. Setakat tok nang puas ati lah makei headphone ya.. Syukur alhamdulillah.. Walaupun rega sik kedak headphone Dr. Dre tapi berbaloi juak nak dipakei.. :D 

Ritok plan mok berbeli baju melayu ngan ehemss.. Jadi ka sik.. Harap jadi la sebab minggu depan sik la perlu gago2 gik nak berbeli... Ecehhh.. *mun mentimun* Oklah.. Asanya ya jak dolok entry untuk ritok.. Kelak update gik.. kekekee.. Selamat bersahur untuk semua Muslimin.. SIk lamak gik mok sahur.. Jangan lupak nak bangun.. Sahur adalah sunat.. Bersahurlah walaupun dengan seteguk air.. InsyaAllah akan dapat pahala dari Nya... Sehingga ketemu lagi ya.. Salam..


Like to get a new watch. 

5 comments:

Abd Razak said...

Salam Mir..

Mun dapat bulan posa tok iboh gilak keluar ke pasar, macam-macam nok ditangga tebik sia-sia jak posa kita

Selamat bersahur

Ardini Humaira said...

hari ni bersahur dengan sardin je walaupun ado sup tulang kat rumah sebab ngidam hehehe

Masz Sidek said...

makin dekat nak raya tok.. malas rasa nak raon ke pasa... byk gilak manusia...

ciK LyndaWawa said...

dah da hp baru..rindok ati eh.....

ms.antz said...

iboh nak ngerayo jak2... duk umah diam2 jak.. kekekeke... selamat bersahur kelak...