Saturday, October 24, 2009

Auuuuuuuu.....

Salam.. Lamak dah sik molah entry... Errkkk.. Alhamdulillah. Excuse me.. Lekak makan berger simpang 3 tek. Nyam2.. Kepada kerolTasha boh jeles k?! Suruh en Pateh belanja. haha.. Kali tok entry ringkas seringkas yang boleh kedak mesen trengkas... Ok. Cut the crap..

Dah beberapa hari tok aku asa nak polah sumthing tapi byk perkara perlu d settle dolok.. Sebenarnya lamak dah aku ingin nak menyampaikan hajat d hati.. Dibah tok adalah antara hajat2 aku yang ingin aku capai sebelum usia masuk ke 35.. eee.. Sik lamak gik ya.. Haha.. K k.. Tangga jak gmbr d libah ya...





Tok hajat pertama. Duit yang banyak. Tok bok sikit. Mun dpt berguni2 best gik.. Haha..







Nomor duak aku ingin ada benda tok. Rumah banglo. Sik kesah cemne. Janji banglo n tgh2nya ada kolam. haha..






Ketiga. Keta idaman mesti ada lam umah banglo aku ya. hmm.. Keta tok mun aku berisik sebuah gerenti Taib dtg nyengok rumah aku kelak.. Haha..







Yang tok aku asa perlu juak lah. Bukan apa. K molah keja. Setiap umah perlu komputer. Aku maok aku ada sebuah Super Komputer.







Tok last abis. Paham2 jak lah. Haha.. Kenja ada jak. Nway, tok pun asanya perlu juak nektok. Umur dah kin tua.







Ok. Setakat ya jak lah. Bukan apa semua ya ingin aku polah. Ya adalah matlamat kita pun. Mun asa nak berjaya suatu hari kelak, polah matlamat awal2. Niat kenak ikhlas. Insyaallah. Rezki akan ada juak suatu hari kelak. Semua kita akan dapat. Sikleh nak cerita pjg gilak. Bunyi kedak ngerepak jak kelak. Haha.. Wish u all the best and wish for me oso. Salam.



Nota Ringkas: Tajuk entry ya aku ambik dari lagu shakira. "Shewolf".


























10 comments:

f.i.e.z.a said...

mudahan semua tercapai b4 35..insyaAllah...
bila sampei jdoh boh lpak nyeruk geng blogger..hehe

Faizal n Fashitah said...

Insyaallah semoga cita2 kita semua tercapai nak meli Lamborghini Reventon sebuah sorang lak ehek XD

Ms Tikot said...

Semoga semua hajat ktk akan tercapai klk, yg penting usaha nak hor... Good luck to u.

Khaisya said...

yahhhh..ada jak nk ngesak ati.. uk uhhh.. sik hal..kmk akan carik beger simpang 3 ya juak..mun dah nikah lak iboh lupak nyeruk kmk aaaaa...

Anonymous said...

Haa. Kamek ada life plan juak. Mudahan kita suma dapat encapei hajat dan perancangan kitak o.

am-rie said...

Semoga semua yang dihajat dapat dipenuhi..slow2 pun sikpa asalkan bergerak..
impian nak last ya jak harus dikayoh cepat2...hehe..

Belum Ada Nama said...

wah...mudah mudahan kitak mpun impian ya tercapai ah...AMIN~
eheh...best! ehekkk.

AmirFX said...

kepada Fieza Zaza,
Insyaallah.. Mudahan juak lah.. Sik kmk lupak.. haha..

kepada Faizal n Fashitah,
Haha... Ngorder dari Dubai jak kelak... Ambik murah... haha...

kepada MisTikot,
Yess.. Usaha knk ada... Thanks..

Kepada KerolTasha,
Carik jgn sik carik.. haha.. Mlm tdk kedei ya ada bukak.. Nyam2... haha...

kepada Scha Atil,
Semua boleh.. Yakin Boleh.. Insyaallah...

Kepada Am-Rie,
Adehh... Haha.. Insyaallah.. Mun sekda pa2 mesti ya dolok.. haha..

kepada Aya,
Amin... Semoga tercapai.. Sama2 kita mencapai impian.. yerrr.. Kedak akademi fantasia jak tagline ya... haha..

monalea said...

kereta yang sik tahan ya

AmirFX said...

kepada Monalea,
Haha... Keta ya nang nya... Sekpat nak d tahan2...