Friday, July 13, 2012

Sarawakiana Thursday

Salam.. Pa kabar takrang ritok tek? Aku bok jak pas men bedmenten.. Fuhh.. Lega juak pas main tek.. Ada juak menang.. haha.. Dah la time men tek tali raket putus inda.. Apuuu.. Ilang kejap mood nak main.. Pinjam raket kawan.. Nasib juak ada raket spare.. hihi..

Masuk set keduak tek raket kawan ku sorang gik patah.. Apuuu nyak.. Malang nar juak.. haha.. Tension tali  sik lah tinggi ney pun.. Setakat 25 lbs. Ikat 4 knot.. Macam ney lah boleh patah.. Aiiyyaaa.. Tapi yang pasti sejarah raket ya sebelum tok tek nang pakei nemiak ngaok lantey.. 

Apa2 pun akan ada gik raket baru kelak.. hihi.. Sebelum tok tek aku ada ngesor raket baru yang aku beli.. Sapa yang lom tauk boleh klik SITOK untuk nangga rupa raket ya.. Raket ya aku pakei nang sik nyaman la rasanya.. Asa bergegar jak bila mok smash.. Perlu nunggu 10 seken lok untuknya berenti gegar.. haha.. Malam tok tek aku berik jak la raket ya ngan kawan aku yang raketnya patah tek.. Mungkin sesuai gik munnya pakei.. *alasan nak nukar raket baru*

Lepas tok aku mok ambik raket yang sigek tok gik kelak.. Klik SITOK mok nangga rupa raket ya.. Arap2 la lepas tok raket yang baru ya sesuai pakei aku.. Mun sesuai aku beli cgek gik kelak yang sama.. haha.. Oklah2.. Angol takrang kelak aku mala bercerita pasal raket bedmenten.. Mata pun dah kelat juak time tok.. Esok2 gik sambung cerita.. ADios muchachos.. Salam..


Ini raket harganya RM799.90 sebelum diskaun.. Sapa mau belanja saya ini raket?! haha..

6 comments:

Yumida said...

ganaz na juak ktk main...
mun reket ya dpt k nanggok ikan bez juak..hehe

Ardini Humaira said...

uisk... buleh beli enpon sbijik :D

Nikolai said...

Reket tok cam mintak kenak sracth jak hahahhahaha

eVa said...

syiohh sampey juak men ya pey putus hahahaha!nang dasyat tak men..

Felicia F. Ramzi said...

Encik Amir: hihi lamak dah kamek sik blogging. now insyaAllah kembali aktif 5 dan active fast.

ikat menten 25..ikan 24 pun boleh putus koh..nang kuat la hayunan tenaga sampey boleh putus..

nice to be back!

Marya Yusof said...

As salam Amir,

Como estas?? Raket rosak boleh ganti kan... tp bile tgk raket yg harganye yg mahal ni...telan air liur jap... tak sangka raket semahal itu...paling mahal pernah jumpa RM200 jak...heheee ;))